HTML

Kalandjaim ébren és álmomban

Ez a blog arra hivatott hogy gondolataimmal és gépelésemmel átmossak mindent ami velem történt, akár élőben akár az álomvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Tepsis csuka

2008.01.16. 19:09 Ezalaci

Kaptam egy megfagyott csukát. Megvártam míg kiolvad aztán kis kuckót csináltam neki hagymából, krumpliból, burgonyából és pityókából :)Befedtem tejfölös fokhagymás krémmel amibe kömyénymagot is tettem. most várom az eredményt.

 

Most, hogy készen lett lekapcsolok minden villanyt és olvasok - petrolemlámpa fényénél.

 

Megettük - de olyan sok volt rajta a bors hogy mást nem is éreztünk.

A képnek adnék egy új (bulvár) címet: Meghatározhatatlan eredetű hal ugott ki egy vidéki étteremben felszolgált rakottkrumpliból. Az ijedt vendég kérte a panaszkönyvet amibe csatolta a fenti képet, aminek bizonyító ereje vitathatatlan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://almomban.blog.hu/api/trackback/id/tr31300000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása